Цифровой репозиторий Университета КАЗГЮУ
Filter by: Subject
Войти
РУС
ENG
ҚАЗ
Меню
О нас
Политика
FAQ
Главная
→
1. MNU Schools
→
MAQSUT NARIKBAYEV UNIVERSITY International School of Economics
→
Theses and Dissertations
→
Filter by: Subject
ISSN: 2616-731X
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Расширенный поиск
Поиск в Репозитории
В этой коллекции
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Starts with
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Filter by: Subject
Отображаемые элементы 1-10 из 76
Следующая страница
Agile-culture, Agile-culture in the field of marketing, digital-agency (1)
anti-money laundering (1)
archetypes, brand archetypes, Carl Jung, marketing, strategy, communication, relevance, use, interview, research, advertising, hotel, mobile, brand, Sheraton, St.Regis, Beeline, Tele 2 (1)
artificial intelligence, translation technology, machine translation, translator, information technology, electronic dictionaries, translation automation, translation quality (1)
B2B segment, IT services, digital channel (1)
Brand image of higher education institutions, marketing communications, Influence marketing (1)
branding, destination marketing, Nation branding, brand territories (1)
business psychologist, managing organization, mental health, Kazakhstani companies (1)
Canvas Business Model (1)
Central Asia, great powers, cooperation of great powers, shared-neighborhood, geopolitics, great powers’ partnership, great powers’ issue, great powers’ energy need, small powers (1)
Отображаемые элементы 1-10 из 76
Следующая страница
Просмотр
Все разделы
По разделам и коллекциям
По дате издания
По авторам
По названию
По тематике
По типу
По издательствам
По дате добавления
Коллекция
По дате издания
По авторам
По названию
По тематике
По типу
По издательствам
По дате добавления
Моя учетная запись
Войти
Регистрация
Индексируется